About Me

My photo
Thanks for view my blog since 11 February 2012.

Tuesday, October 22, 2013

THIS IS ME

Assalamualaikum...


"Di saat engkau masih sibuk dengan bicaramu, aku sudah melangkah kehadapan meninggalkan segala cerita mu itu.. Itu membezakan kita.. Aku bekerja dengan perlakuan, engkau bekerja dengan perkataan.. Aku berlari meninggalkan segala cerita yang menjadi angan-angan untuk mengejar cita-cita yang ingin aku gapai untuk menjadikannya realiti.. Adakah perjumpaan suatu hari nanti aku berjaya menggapai kemahuan ku dan kau masih terduduk disitu?"
BISMILLAH, inilah jalannya.. Amin..

191013,Ahad, 2057.




Dah lama tak update, karat dah wei otak ni.. Since, now tengah cuti sem.. So, Amie ambillah peluang yang hado ni mengisi masa lapang yang terluang.. (Mak aii, cuti dah 2 minggu baru nak update sekarang?) Almaklumlah DEN ni busy mengalohkan PERDANA MENTERI gayonye.. Jadi takdolah masa nak mengupdate hari-hari natang kesayangan hamba ni.. 

  SO, ADA PAHAM?! (tak pahamkan pun kena pahamkan.. mueheh..)

Since da berkarat harap maaflah kalau bahasa tu langsong dok gramatih.. jadi mulalah...

BISMILLAH...


'I know, when me keep silent like this. I make your heart, hurt. I make all this things to make you forgetting me.. May Allah bless your life.. Allah was create me but not for you.. InsyaAllah, one day you will meet the right person that will become your children's mother.. My dua' insyaAllah will always with you.. Maybe we can be bestfriend, and maybe we can't.. Who knows right?'


So,
this
is
me
.
.


                                                                                           xoxo by Amie.. 





No comments: