About Me

My photo
Thanks for view my blog since 11 February 2012.

Monday, February 18, 2013

Susah.Bosan.Sakit.


Assalamualaikum...

Hidup ni susah. Malaslah nak teruskan kehidupan. Menyampah je nak hadap semua nih. Hidup ni susah!

Hidup ni bosan. Hari-hari buat benda sama. Aleyh-aleyh muka sama je dok lalu lalang depan mata. Hidup ni bosan!

Hidup ni sakit. 'Aku tak buat salah dengan kau, nape kau nak ganggu hidup aku'? Kenapa Allah duga 'aku'? 'aku' tak porak perandakan manusia pon. Hidup ni sakit!

KENAPA? MENGAPA? Benda ni macam pernah lalu jadi halwa telinga? Kita pernah berkata? Orang pernah berkata? Manusia yang berkata? (tak kan minatang lak yang cakap?)

                                                                                                     xoxo by Amie

*rompakan gambar telah berlaku*

1 comment:

hisham said...

sakit tu kan pembersih dosa..
bersyukurlah kalau kita sakit, kerana allah sayang akan diri kita, lalu dihapuskan dosa-dosa dengan memberikan kita sakit,

tapi kalau kita mengeluh dengan kesakitan yang dialami, maka sakit yang kita dapat tuh sia-sia

salam dan selamat beramal